çok sakinim bu aralar
korkarsınız.
tısıl tısıl bir kurtçuk kadar sakinim
üzerime limon sıkmazsanız yada üzerime basmazsanız sorun yok
güzel bir sakinlik.
mi bilmiyorum.
LEON & SUFİ. (MEKTUP) -arşivden
-
Hocam,
Ben doktorların decompanse dedikleri, artık zıttı olmayan bir cümlenin
son hallerindeyim. Şu aralar öğrendim ki sen de pek makbul vaziyette
de...
2 hafta önce
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder