düşmekten korkuyorum...
hani tecrübeler güçlendirir ya beni zayıflatıyor...
her düştüğümde bir sonrakinden daha çok korkuyorum...
bunu daha önce de söylemiştim.
rüzgar çok güzel.
bazı şarkıları dinlerken kahveme özellikle şeker koymuyorum.
bazı şarkıları dinlerken kahvem soğuyo.
aslında ben kahvemi bitiremem.
bitirmeyi sevmiyorum.
benliğimi eksik kodlamışım.
galiba.
LEON & SUFİ. (MEKTUP) -arşivden
-
Hocam,
Ben doktorların decompanse dedikleri, artık zıttı olmayan bir cümlenin
son hallerindeyim. Şu aralar öğrendim ki sen de pek makbul vaziyette
de...
2 hafta önce
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder