insanlar sizden sıkılır. bundan da şikayetçiyim biraz :D ben sizden sıkılmamıştım alooo noluyo ha? noluyo siz anlatırken iyiydi şimdi noldu? İçimdeki garip iyi-kötü duyguyu kusmak için yazıdan başka bir yöntem gelmiyorsa aklıma eğer bu başka konularda beceriksiz olmamdandır.Yanlış anlaşılmasın yazı konusunda da iyi değilimdir.bazı konuları deşmem işime gelir, içim deşilir.o yüzden daha yüzeysel konuları deşerim ve de sıkarım hepinizi.
sevgiler.
LEON & SUFİ. (MEKTUP) -arşivden
-
Hocam,
Ben doktorların decompanse dedikleri, artık zıttı olmayan bir cümlenin
son hallerindeyim. Şu aralar öğrendim ki sen de pek makbul vaziyette
de...
2 hafta önce
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder