Bazen çikolatalara takıyorum kafayı bazen bir gruba kısa süreli aşk yaşıyorum obje diyemeyeceğim durumlarla, replikas 2012 mart aşkım. Hep çok sevdiğim bu grup son zamanlarda içimde kelebek oldu. 21 Nisan'ı iple çekiyorum. İlhamsın Replikas!
http://replikas.com/v4/
LEON & SUFİ. (MEKTUP) -arşivden
-
Hocam,
Ben doktorların decompanse dedikleri, artık zıttı olmayan bir cümlenin
son hallerindeyim. Şu aralar öğrendim ki sen de pek makbul vaziyette
de...
2 hafta önce
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder