20090113

evet okunası bi tarafı yok.

İstiklalde bugün biri temiz yüzlü denilenlerden deri montlu bir genç ile yine aynı yaşlarda rastalı velakin mülayim gördüğüm iki çocuk bir yanlış anlaşılma üzerine kavga etmeye başladılar. Çok uzun sürmez gibiydi, pek kimsede ilgilenmedi, ama ordan mıy mıy mıy (hicran) sesli bir bayan polise yaklaşıp bakın orda kavga oluyor vık vık da vık vık dedi. Polis galiba hiç umursamadı. Kavga etsinlerdi. Acaba kimse hiç birşeye karışmasa hani kavga dövüş öyle olsa bitse, insanlar birbirini yanlış anlasa...Öldürse. ne olur dedim. Zaten biraz öylede, yüksek müsademle müstesna serbest çağrışımım devreye girdi bir anda, hep de alakasız şeyler getirir aklıma, yine öyle oldu. O.... çocuklarında Demet Akbağ'ın Özgü Namal'a akvaryumun suyunu değiştirdi diye ettiği küfürler zerk etti beynime beynime bir anda. Pis de olsa su onlar yaşayıp gidiyolardı işte. (Ben başta dedim benim serbest çağrışım butonu biraz bozuk diye). Boşvermişliği denemek istiyorum, yürüyerek bol bol.bi de ananemi çok seviyorum.

Hiç yorum yok: