20090130

sinirleniyorum.

davos zirvesinde hem içten içe 'helal sana yürü be!' diyorum, hem bu ne biçim diplomasi bu ne biçim diyalog diyorum. Sakin ol başbakansın diyorum, sonra niye sakin olacaksın ki diyorum, hem diyorum 'cevap ver ama dinlesin insanlar akıllı ol diyrum' hem diyorum cevap budur. Şimonun size füze atsalar siz ne yapardınız sorusunda ki eski moda empati beklentisine- ve yalan- deliriyorum, ama ibo gibi her dakika kamera karşısında ağlayan Emine Erdoğan'a da tahammül edemiyorum. Büyükelçiliğin aman abi yapmayalım demesini biraz anlıyorum...Arapları da anlıyorum, hep böyleydiler.(Irkçı bir söylem oldu ama, bu ne hal!)
15 yıl önce nobel barış ödülü alan Şimon Peres 'biz barış için savaşıyoruz' lafından artık daha gerçek bi açıklama bekliyorum, boş beklentiler. Orda 5 adam oturmuşlar, heyecanla bu -belgeseli- izliyoruz... ve maalesef hiç de olup bitenleri anlamasamda önsezilerim tüm bu olup bitenlerin hiçbirşeyi değiştirmeyeceğini söylüyor...(ülkece gaza gelişimizden başka)
dinlemek isteyenlere.

Hiç yorum yok: