20090118

Sevgili Murphy!


Bir şeyin ters gitme olasılığı varsa, ters gidecektir.
- Artık dayanılır gibi değildi ona olan aşkım ve elini tutmaya yeltendim. Uyuyakaldı.
Bir şeyin birkaç şekilde ters gitme olasılığı varsa, hep en kötü sonuç doğuracak şekilde ters gidecektir.
- Sabah anlattı bi ara uyanmış, horluyormuşum.
Bir şeyin ters gidebileceği olasılıkları engelleseniz bile, anında yeni bir olasılık ortaya çıkacaktır.
- Anlattığı şeye çok utandım ve saçmalama daha neler dedim, utanmadan iphone'nuna kaydettiği vidyoyu gösterdi.
Bir şeyin olma olasılığı, istenme olasılığı ile ters orantılıdır.
- Tamam özür dilerim deyip gidip ona sarılmak istedim ki, telefonunu efendim aşkım diye açtı.
Er ya da geç olası en kötü koşullar zincirlemesi vuku bulacaktır.
-Kız buraya geliyormuş.
Ne zaman bir şeyden vazgeçseniz, vazgeçtiğiniz o şey size geri gelir.
- Çay koymak üzere mutfağa gittim, artık umrumda değildi. Gelip belime sarıldı, çok tatlı horluyodun ama dedi.
Olmuyorsa zorlayın, kırılırsa zaten değişmesi gerekirdi.
-Daha fazla zorlayamam Murphy. Benden bu kadar.

Hiç yorum yok: